
La Diada de Sant Jordi enceta un cap de setmana que culminarà amb la tercera onada de consultes per la independència, amb prop d'1.200.000 compatriotes convidats a expressar-se sobre el desig d'esdevenir un estat independent. Seran, doncs, dies d'intensitat i efervescència nacional, més encara quan és tan evident la sentència contra Catalunya que ha significat la no-sentència contra l'estatutet.
Feliç Sant Jordi, doncs. Roses i llibres per a tothom. Que així sigui. Seguirem els preparatius i la jornada del 25 d'abril. Tant de bo que sigui una altre jornada històrica. S'estan cristal·litzant molts anys de lluita fosca, molts cops clandestina, molts cops incompresa, de tants i tants independentistes. Cada dia hi ha més gent que veu que la única via és la independència. Cada cop hi ha més gent que estira fort, un per aquí i l'altre per allà.
Segur. Segur que tomba. Ben corcada deu ser ja. Feliç Sant Jordi, Patró de Catalunya. Una nació que és, que som, i que ens volem lliures, I ho serem.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada