Pàgines

dimecres, 24 d’abril del 2013

Un munt de llibres!

Sant Jordi és una diada molt especial. Sens dubte, nacional. També, sens dubte, cívica i cultural.

Per Sant Jordi, i amb l'adveniment dels llibres digitals, a poc que es presti una mica d'atenció es poden trober recopilatoris, enllaços o webs de descàrrega o compartició de llibres digitals de tota mena.

Faig un resum d'enllaços que m'han arribat per diverses vies: des de correus directes, FaceBook, per grups de LinkedIn, o de la meva pròpia collita:

Un regal de Pirates de Catalunya:
http://pirata.cat/culturalliure/

Recopilatori de Sant Jordi 2013
Recopilatori de Manga i Còmic amb motiu de la XVIII edició del Saló del Manga de Barcelona
Recopilatori de Sant Jordi 2012

I ens recorden que podem trobar lliures gratuïts i de domini públic  a llocs com:
Project Gutenberg
Wikibooks
Wikisource
Qomun
Feedbooks


Via LinkedIn, un munt de llibres en castellà i en anglès sobre Social Media i marketing a Internet.

Llibres en anglès:

01. The new rules os viral marketing (David Meerman Scott)
02. Podcast marketing ebook (Christopher Penn)
03. Social web analytics (Social Web Analytics)
04. Masters of marketing (Starup Internet Marketing)
05. Get viral get visitors (Stacie MAhoe)
07. The zen of blogging (Hunter Nutall)
08. A primer in social media (Smash Lab)
09. SEO for WordPress blogs (Blizzard Internet)
11. The word of mouth manual - vol. II (Dave Balter)
12. Time management for creative people (Mark McGuinness)
13. Social media: your organisation and web 2.0 (Trevor Cook e Lee Hopkins)
16. What matters now (Seth Godin)
18. Science and the media (Donald Kennedy e Overholser Ginebra)
19. New media makers (Jan Schaffer´s)
20. Social media marketing GPS (Toby Bloomber)
21. Four hour sleep week (HotBlogTips)
23. From stats to strats (Bonsai Interactive Marketing)
24. Fishing where te fish are (Chris Brogan)
26. The art of community (Jono Bacon)
29. Taking your talent to the web (Jeffrey Zeldman)
30. Web designer´s success guide (Kevin Airgid)
31. Designing for the web (Mark Boulton)
32. Design your imagination (WebGuru India)
33. Time management for creative people (Mark McGuinness)
34. Web style guide (WebStyleGuide)
35. Pure design (Mário Garcia)
36. Strategy of giving (Miika Leinonen)
37. The future of ideas (Lawrence Lessing)
38. A beginners guide to social media (Simply Zesty)
40. The future of repuation (Daniel J. Solove)
41. The wealth of networks (Yochai Benkler)
43. Master of marketing (Michael Enlow)
44. How to write a marketing plan (Peter Geisheker)
45. What is social media? (Antony Mayfield)
46. Effective internet presence (Ted Demopoulo)
47. Introduction to goog usability (Peter Pixel)
48. We have a website. Now what? (Craig Rentmeester)
49. Free culture (Lawrence Lessing)
50. The challenges of the digital era (Observatorio de la ilustración gráfica)
53. The simple web (Skellie)
55. Blogging on my mind (Nabil Khan)
57. The definitive Twitter resource guide (Stephen e Alicia Pierce)
59. The word of mouth manual II (Dave Balter)
60. Social media: your organization and web 2.0 (Trevor Cook & Lee Hopkins)
65. Social media in the arab world (Jeffrey Ghannam)
69. Online journalism: research methods (eds. Marcos Palacios and Javier Noci)
72. Hacking the BBC (Backstage)
73. Content (Cory Doctorow)
74. The cluetrain manifesto (vários autores)
75. The future of reputation (Daniel Solove)
76. 
What we know about the business of digital journalism (Columbia Journalism School)
77. 
Free: the future of a radical price (Chris Anderson)
78. 
Insubordinate (Seth Godin)
79. 
The social media starter kit (Altitude)
80. 
9 ways your business could be using social media, but probably isn´t (North Social)
81. 
How to present with Twitter (Olivia Mitchell)
82. 
Google Instant: potential impact on SEM and SEO (The Search Agency)
83. 
Best practice guide: marketing on Facebook (Facebook)
84. 
How I learned to stop worrying and love social media (Microsoft)
85. 
The state of corporate social media in 2011 (Nick Johnson)
86. 
Social media in the arab world (Jeffrey Ghannam)
87. 
Rhetoric in graphic design (Bárbara Emanuel)
88. 
Design with intent (Dan Lockton, David Harrison and Neville Staton)
89. 
Social by social (vários autores)
90. 
Wikiworld (Juha Suoranta and Tere Vadén)

Llibres en castellà:
01. Comunicación multicultural em Iberoamérica (José Marques de Melo)
02. Marketing e comunicación (José Sixto García)
04. Herramientas digitales para periodistas (Sandra Crucianelli)
08. Inteligencia colectiva (Pierre Lévy)
10. Geekonomía (Hugo Pardo)
11. Manual de periodismo independiente (Deborah Potter)
12. La guía definitiva para entender Twitter (Jose Maria Gil)
13. Dictadura del diseño (Carlos Carpintero)
14. Quiénes son los YouTubers? (Estudio de usuarios)
15. Comunidades online 2009 (Miguel Cornejo)
16. El modelo de la nueva agencia (diversos autores)
17. Web 2.0 (Antonio Fumero)
18. Más allá de Google (Jorge Juan Fernández)
20. Crónicas argentinas (Juan Pablo Menezes)
21. Nosotros, el medio (Chris Willis e Shayne Bowman)
22. Cómo escribir para la web (Guillermo Franco)
23. Claves del nuevo marketing 2.0 (diversos autores)
24. Lan gran guía de los blogs (Francisco Polo)
25. Periodismo 2.0 (Mark Briggs)
27. Glosario básico de internet (Rafael Fernández Calvo)
28. Branding corporativo (Paul Capriotti Peri)
29. Los desafíos del periodismo (Media Matters)
30. 100 BM digital tips (Burson-Marsteller)
32. La sociedad de control (Jose Alcántara)
33. Publicidad 2.0 (Paúl Been)
34. Software libre (Jordi Hernàndez)
35. Movilidad en la Pyme (José Colvée)
36. Planeta web 2.0 (Cristobal Cobo e Hugo Pardo)
37. Marketing en redes sociales (Juan Merodio)
39. El nuevo manifesto de la web 2.0 (Toni Martín-Avila e Jaime Lòpez-Chicheri)
44. La evolución de internet (Fundação Telefónica)
46. El proyecto Facebook y la posuniversidad (Fundação Telefónica)
47. El español en la red (Fundação Telefónica)
48. La genereción interactiva en España (Fundação Telefónica)
50. Los retos de la era digital (Observatorio de la ilustración gráfica)
51. El código 2.0 (Lawrence Lessing)
52. El imperio digital (Leando Zanoni)
54. Reflexiones sobre periodismo (Esther Vargas e Sofía Pichihua)
55. Filopolítica: filosofía para la política (Antoni Gutiérrez-Rubí)
58. 32 tendencias de cambio (Antoni Gutiérrez-Rubí)
59. Manual de periodismo y códigos de ética (Calandria)
60. Código de ética para la difusión de encuestas a la opinión pública (Apeim)
61. Guía para periodistas sobre biodiversidad y negociación internacional (Fundación Biodiversidad)
62. Reflexiones sobre comunicación, tecnología y sociedad (Carlos Arcila y Argelia Ferrer)
63. La investigación en periodismo digital (editores José Lassa y Fernando Turmo)
64. Protocolo de actuacion de los medios en caso de un desastre subito nacional (SNPAD)
65. Ciberjornalismo: metodos de investigación (eds. Marcos Palacios y Javier Noci)
66. Dictadura del diseño (Carlos Carpintero)
67. Contra el copyright (Richard Stallman, Wu Ming, César Rendueles y Kembrew McLeod)
68. Guía de herramientas Google para periodistas (Maurício Marín)
69. Manual de comunicación y periodismo para el trabajo comunitario (Abrajos)
70. Internet, hackers y software libre (Carlos Gradin)
71. Mi comunidad (Stephan Fuetterer)
72. Google Plus: Guía para periodistas (Esther Vargas y Sofía Pichihua)
73. La sociedad de la ignorancia (Antoni Brey, Daniel Innerarity y Gonçal Mayos)
74. Como promocionar tu negocio en redes sociales (Juan Merodio)
75. La función del community manager (Territorio Creativo)
76. Tu plan de comunicación en internet (Iván Pinto)
77. La revolución de la prensa digital (Cuadernos de Comunicación Evoca)
78. Analítica web (Cuadernos de Comunicación Evoca)
79. La televisión que viene (Cuadernos de Comunicación Evoca)
80. Comunicación política 2.0 (Cuadernos de Comunicación Evoca)
81. Identidad digital y reputación online (Cuadernos de Comunicación Evoca)
82. La guía de Twitter para los negocios (Jose Maria Gil)
83. El nuevo manifiesto de la web 2.0 (Toni Martin-Avila y Jaime López-Chicheri)
84. La pyme y el comercio eletrónico (Infonomía)
85. Comunicación interna 2.0 (Alejandro Formanchuck)
86. Manual de comunicación corporativa para principiantes (Caro Alvira y Anna Parnau)
87. Estudio uso de Facebook por parte de las empresas españolas (Adigital)
88. Manual de uso para la creatividad sostenible en la era digital (FCForum)
89. 28 artículos para optimizar tu marketing online (La Caja de Herramientas)
90. Mi comunidad (Stephan Fuetterer)
91. Educacíon y tecnologías: las voces de los expertos (Conectar Igualdad)


Webs amb llibres en anglès
http://www.freebookspot.es/
http://4ebooks.org/
http://www.free-ebooks.net/
http://manybooks.net/
http://www.getfreeebooks.com/
http://freecomputerbooks.com/
http://www.freetechbooks.com/
http://es.scribd.com/
http://www.globusz.com/
http://knowfree.net/
http://www.onlinefreeebooks.net/
http://www.memoware.com/
http://www.zillr.org/
http://www.onlineprogrammingbooks.com/
http://www.snipfiles.com/
http://www.bookyards.com/
http://digital.library.upenn.edu/books/
http://www.asksam.com/ebooks/
http://www.baen.com/library/
http://www.ebooklobby.com/
http://tuebl.com/
http://www.epubbud.com/


De la collita pròpia. Webs que recullen enllaços de compartició o de descàrrega directa, en català i castellà.

Web amb enllaços de compartició  per torrent
http://epubcat.net
http://epubgratis.me

Web amb enllaços a llocs de descàrrega directa:
http://quieroepubs.skn1.com/

Web amb enllaços a llocs de descàrrega directa, però cal donar-se d'alta 
http://www.quedelibros.com/

...Per dir-ne només uns quants. Hi han molts llocs webs de llibres digitals morts, que han caigut per la pressió de les editorials i, segurament, només acabaran sobrevivint els llocs de compartició per torrent.

De moment, però, això és el que em va arribar a les mans ahir sense fer més que escoltar a  les xarxes socials. Força impressionant, no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada